1. Антонович Є.А., Захарчук-Чугай Р.В., Станкевич М.Є. Декоративно-прикладне мистецтво. Львів: Світ, 1992. 272 с.
2. Афанасьєв Ю.Л. Етнодизайн у контексті націєтворення та глобалізації. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне, 2013. Вип. 19 (2). С. 143 – 147.
3. Баран Р.Р. Коломия – центр гончарства. Народний дім. Коломия, 1993. С. 9 – 14. 8. Білан М.С., Стельмащук Г.Г. Український стрій. Львів: Апріорі, 2011. 313 с.
4. Близнюк М.М. Методична система навчання етнодизайну на основі інформаційних технології (інтеграційні процеси, інноваційна складова, педагогічна практика): монографія / за ред. проф. М.С. Корця. Київ: Вид-во «Акварель», 2017. 504 с.
7. Бровченко А.І. Формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх учителів трудового навчання: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.02. Київ, 2011. 21 с.
8. Григоренко В.Є. Формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2017. 329 с.
9. Гуменюк Т.Б. Проектування як педагогічний феномен. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Київ, 2010. Вип. 6. С. 51 – 59.
10. Казьмірчук Н. Національне виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Наукові записки Вінницького державного педагогічного імені Михайла Коцюбинського. 2011. № 34. С. 305 – 308.
11. Клименюк О. В. Технологія наукового дослідження. Київ, 2006. С. 108. 55. Коваленко О. Гончарство Полтави XVIII століття: монографія. Опішне: Українське Народознавство, 2018. 448 с.
12. Константинов В.О. До 95-річчя початку діяльності межигірського керамічного технікуму. Сіверщина в історії України. Глухів, 2015. Вип. 8. С. 283 – 286.
13. Копняк Н.. Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища: монограф. / Копняк Н., Корицька Г., Литвинова С. та ін.; за заг. ред. С. Г. Литвинової. Київ: ЦП «Компринт», 2015. 163 c.
14. Корчевський Д.О. Теоретико-методичні основи інтеграції змісту практично-технічної підготовки фахівців з комп'ютерної графіки і дизайну: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2017. 318 с.
15. Кошак В., Сандюк В. Методика викладання рисунку Тараса Драгана в контексті львівської мистецької школи другої половини ХХ ст. Вісник Львівської національної академії мистецтв. Львів, 2015. Вип. 27. C. 94 – 102.
16. Кулініч Л. Вивчення регіонального народного мистецтва як засіб соціально-професійного становлення вчителя образотворчого мистецтва. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Кіровоград,2013. Вип. 121(2). С. 98 – 101.
17. Овчаренко Л. Гончарне шкільництво як визначальний фактор творчого розвитку українського традиційного гончарства (1894–1941): автореф. дис. … д-ра істор. наук: 07.00.05. Львів, 2018. 43 с. 185
18. Овчаренко Л. Макаровоярівський осередок гончарної освіти в Україні. Опішне: Українське Народознавство, 2008. 160 с. 79. Овчаренко Л. Утвердження традиційного гончарства в Миргородській художньо-промисловій школі імені Миколи Гоголя впродовж першої чверті ХХ століття: уроки й проблеми.
URL:http://www.ceramologyinst.gov.ua/38-culyerceramology/historicalceram/156-mirgorodovcharenko.
19. Оршанський Л., Мельник Г., Ліщинська-Кравець Г. Педагогічна система фахової підготовки майбутніх учителів технологій у галузі народного декоративно-ужиткового мистецтва. Молодь і ринок. 2022. № 7-8 (205–206). С. 88 – 93.
20. Панасенко Е.А. Експеримент у педагогічних дослідженнях в Україні: теорія та практика (1943 – 1991 рр.): монографія. Донецьк: Донбас, 2013. 756 с. 92. Парахін В. Народне мистецтво завтра: відродження чи імітація. Образотворче мистецтво, № 1. 1996. С. 10 – 11.
21. Печорний П.П. Декоративний розпис. Пейзаж. Натюрморт. Київ: Вид. Остап Ханко, 2015. 246 с.
22. Пічкур М. О. Образотворча підготовка студентів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти: монографія. Київ : Видавництво Ліра-К, 2022.270 с.
23. Пічкур М. О. Теоретико-практичні засади використання етнічної орнаментики в декоративній творчості майбутніх художників-педагогів. Етнодизайн у контексті національного відродження та європейської інтеграції: зб. наук. праць / Ред кол.: гол. ред. М. І. Степаненко, упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, В. П. Титаренко та ін. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018.Кн. 1. С.343–347. 187.
24. Пічкур М. О. Фокус результативності базового професійного етапу образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. № 2/181. С. 107–113.
25. Пошивайло О. Гончарна велич і трагедія Макарового Яру доби Розстріляного Відродження. Опішне: Укр. Народознавство, 2008. 240 с. 103.
26. Роїк Ю.В. Вивчення особливостей регіональних осередків етнодизайну кераміки як засіб підвищення професійної підготовки майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету. Одеса, 2020. С. 231 – 236.
27. Роїк Ю.В. Вивчення регіональних осередків етнодизайну кераміки як педагогічна умова професійної підготовки майбутніх керамістів. Сучасна 188 мистецька освіта: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Київ, 22 квітня 2020 р.). Київ, 2020. С. 74 – 83. 111.
28. Роїк Ю.В. Використання цифрових технологій у етнодизайні кераміки. Інформаційні технології в соціокультурній сфері, освіті та економіці: тези доп. міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених(м. Київ, 21 – 22 квітня 2021 р.). Київ, 2020. С. 40 – 42. 112.
29. Роїк Ю.В. Етнодизайн кераміки як складова професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. Молодь і ринок. Дрогобич, 2018. № 11 (166). С.171 – 176. 114.
30. Роїк Ю.В. Етнодизайн кераміки: сутність поняття. Wa yScience: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Дніпро, 1 – 2 жовтня 2018 р.). Дніпро, 2018. С. 545 – 551.
31. Роїк Ю.В. Кераміка як здоров’язберігаюча техніка. Соціальнопедагогічні засади формування громадянської відповідальності у студентів: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 11 – 12 квітня 2019 р.). Київ, 2019. С. 98 – 102. 117.
32. Руденченко А.А. Методика навчання майбутніх фахівців у галузі етнодизайну. Науковий Огляд. 2016. № 9 (30). С. 1 – 15.
33. Руденченко А.А. Теоретичні і методичні засади навчання етнодизайну студентів у вищих мистецьких навчальних закладах: автореферат дис. … д-ра пед. наук : 13.00.02. Київ, 2017. 42 с. 127.
34. Руденченко А. Етнодизайн як міждисциплінарний феномен створення творчого освітнього простору. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2014. №10 (Ч. З.). С. 140 – 146. 190
35. Руденченко А. Виявлення здібностей до художнього проектування в етнічному стилі у майбутніх фахівців дизайну. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка.- 2023. - №19 (175). – С. 24-28
36. Руденченко А. Техніка перетинчастої інкрустації в ювелірному мистецтві Візантії VI - IX. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 61, том 3. – 2023. – С. 104-108
37. Руденченко А. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності з етнодизайну у студентів закладів вищої освіти : [монографія] / А. А. Руденченко, Тименко В.П. – К. : Вид. ТОВ «Юрка Любченка», 2020. – 326 с.
38. Селівачов М. Р. Лексикон української орнаментики (іконографія, номінація, стилістика, типологія). 3-тє вид., допов. та випр. Київ: Редакція вісника «Ант», 2013. 413 с.
39. Сніжко В. Етнодизайн як українська світоглядна структура. Наука і суспільство. 2011. № 3/4. С. 30 – 39. Тименко В.П. Теоретичні засади етнічного дизайну у професійній освіті. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. 2017. Вип. 1. С. 75 – 84.
40. Тимків Б.М. Роль етнодизайну в підготовці художників декоративно-прикладного мистецтва. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2011. № 3. С. 170 – 175.
41. Титаренко В.П. Естетична культура сучасної молоді: українські народні промисли: монографія. Полтава: Полтавський літератор, 2011. 528 с. 148. Титаренко В.П. Методика вивчення декоративно-прикладної творчості: навчальний посібник. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. 252 с. 149. Факультет декоративно-прикладного мистецтва. ЛНАМ.67с. URL: http://www.logos.biz.ua/proj/lnam/online/lnam--38-67.pdf (дата звернення: 01.03.2021)
42. Філіпчук Г. Національна ідентичність: освітньо-культурний вимір: монографія. Чернівці, 2016.
43. Фурса О.О. Якість професійної підготовки фахівців із дизайну як запорука успішної модернізації дизайн-освіти. Нова педагогічна думка. 2013. № 2. С. 133 – 137.
44. Чегусова З. Особливості художньої трансформації та інтерпретації національних традицій образотворення у професійній кераміці України періоду 1990 – 2010-х років. Студії мистецтвознавчі. 2014. С. 78 – 98.
45. Чирчик С.В. теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд). Вища школа. 2020. №11. (195). С. 54–66. 193
46. Янощак-Пшибила О.Я. Формування коломийського стилю в кераміці. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. 2012. № 1. С. 209 – 213.
47. İpek Memikoğlu, Olgu Sümengen Berker, Elif Tolun. Experience with clay in the basic design education. Global Journal onHumanites & Social Sciences. Issue 1. 2015. pp. 221–226.
48. Roik Yu. Ethnodesign as an issue for discussion in foreign scientific literature: monografia / edited by Magdalena Wierzbik-Strońska and Iryna Ostopolets. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2021. p. 222 – 227.
49. RUDENCHENKO A. A. AUSTRALIAN OPALS IN THE WORKS OF MODERN UKRAINIAN JEWELLER MAKSYM STOLIAR. Наукове видання «ART and DESIGN». – 2023. - №1 (21). – С. 45-53
ПІДГОТОВЧІ КУРСИ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ
освітньої програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
ЦИФРОВЕ ЕТНОМИСТЕЦТВО
Шановні абітурієнти, запрошуємо Вас на підготовчі курси освітньої програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ЦИФРОВЕ ЕТНОМИСТЕЦТВО. Заняття проходитимуть в офлайн режимі за адресою бульвар Ігоря Шамо 18/2, довідки за телефоном 097 623 12 13.