4 квітня 2024 року в рамках Соціального проєкту “Палітра мистецтв” 2024 (згідно цілей сталого розвитку (ЦСР 4: Якісна освіта , ЦСР 11: Сталий розвиток міст та спільнот, ЦСР 16: Мир, справедливість і міцні інституції, ЦСР 17: Партнерство заради досягнення цілей)) відбулася лекція доцента кафедри образотворчого мистецтва Факультету образотворчого мистецтва і дизайну Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Братуся Івана Вікторовича «Тоталітарне мистецтво – зрозуміти і забути». Ця лекція про тоталітарне мистецтво була спрямована на розкриття історичного контексту. Лектором був зроблений аналіз ролі мистецтва в авторитарних режимах, його впливу на суспільство. Братусь І.В. здійснив широкий екскурс в історичне минуле нашої країни, що потерпала від тоталітаризму. Саме боротьба з тоталітаризмом у всіх його проявах надихає на глибокі роздуми про важливість свободи. За допомогою подібних лекцій можна глибше зрозуміти, як тоталітарне мистецтво відображає культурний контекст авторитарних режимів та служить ідеологічним інструментом державної пропаганди наших ворогів. Важливо було зазначити примусову цензуру та регулювання мистецтва у минулому. Аналіз довгострокової мети та цільової аудиторії тоталітарного мистецтва був цікавим та інформативним. Загалом, ця лекція може вважатися внеском у розуміння історії та впливу мистецтва на суспільство.
Основними елементами лекції стали положення, що тоталітарне мистецтво відтворює культурний контекст авторитарних режимів. Саме на цей аспект звернула увагу аспірантка Бондаренко Вікторія (керівник Остап Вікторович Ковальчук) – вона доповіла в рамках лекторія про відомого митця Миколу Петровича Глущенка. Аспірантка вдало проаналізувала взаємини влади і мистецтва в радянських реаліях.
Присутні висловили думку, що подібні заходи покращують наші знання з історії та культури Батьківщини.