В рамках Програми проблемно-цільового навчання «Інтегрування у світове мистецтво засобами сучасних технологій: бібліотека як портал»

000 copy_copy_copy_copy_copy_copy

27 квітня в рамках Програми проблемно-цільового навчання «Інтегрування у світове мистецтво засобами сучасних технологій: бібліотека як портал» за запрошенням заступника генерального директора Національної бібліотеки України для дітей Шамаріної Т. В. перед учасниками навчання виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Інституту мистецтв Кузьменко Галина Василівна.

 

Представник нашого університету провела лекцію з презентацією на тему «Особливості викладання програм галузі «Мистецтво» в основній школі» для завідувачів відділів мистецтва обласних бібліотек міста Києва і Київської області.

 

Підкреслюючи значущість мистецтва у формуванні особистості школярів, лектор зосередила увагу на порівняльній характеристиці сучасного стану навчання мистецтва у загальноосвітніх навчальних закладах України та інших країн, обґрунтувала необхідність впровадження інтегративного підходу в опануванні мистецьких дисциплін, що сприятиме формуванню інтегрального стилю мислення шкільної молоді, здатності комплексно та варіативно використовувати теоретичні знання з різних галузей знань.

27 квітня в рамках Програми проблемно-цільового навчання «Інтегрування у світове мистецтво засобами сучасних технологій: бібліотека як портал» за запрошенням заступника генерального директора Національної бібліотеки України для дітей Шамаріної Т. В. перед учасниками навчання виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Інституту мистецтв КУБГ Кузьменко Галина Василівна.

Представник нашого університету провела лекцію з інтерактивною презентацією на тему «Особливості викладання програм галузі «Мистецтво» в основній школі» для завідувачів відділів мистецтва обласних бібліотек міста Києва і Київської області.

Підкреслюючи значущість мистецтва у формуванні особистості школярів, лектор зосередила увагу на порівняльній характеристиці сучасного стану навчання мистецтва у загальноосвітніх навчальних закладах України та інших країн, обґрунтувала необхідність впровадження інтегративного підходу в опануванні мистецьких дисциплін, що сприятиме формуванню інтегрального стилю мислення шкільної молоді, здатності комплексно та варіативно використовувати теоретичні знання з різних галузей знань.