Гостьова лекція доктора філософії Олени Чернеги «Практики з оцифрування творів мистецтва як процес створення цифрового туристично-культурного продукту» 28.03.2024 р.

28 березня 2024 р. згідно цілей сталого розвитку (ЦСР 4: Якісна освіта , ЦСР 11: Сталий розвиток міст та спільнот, ЦСР 16: Мир, справедливість і міцні інституції, ЦСР 17: Партнерство заради досягнення цілей) відбулася гостьова лекція доктора філософії, лідерки віртуального туризму, експерта з туризму та практика з формування цифрового туристично-культурного продукту, репутації та брендингу території, засновниці ГО «Цифровізація туризму та культури» Олени Чернеги на тему: «Практики з оцифрування творів мистецтва як процес створення цифрового туристично-культурного продукту».

Staluy

Жвавий інтерес присутніх представників професорсько-викладацького складу кафедри образотворчого мистецтва Факультету образотворчого мистецтва і дизайну, а також здобувачів аспірантури за спеціальністю 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка викликали ідеї доповідачки стосовно практик оцифрування в сфері культури та мистецтва.

Активну участь у заході кафедри образотворчого мистецтва взяли також представники кафедри декоративного мистецтва і реставрації ФОМД, зокрема доктор педагогічних наук, професор, завідувач означеної кафедри Алла Андріївна Руденченко, доцент ціє ж кафедри та заступник декана ФОМД, кандидат мистецтвознавства, доцент Вероніка Іванівна Зайцева, й низка здобувачів програми «Цифрове етномистецтво» й аспірантів програми 023.

Результатом обговорень стали роздуми щодо оцифрування творів мистецтва з музейних колекцій та сучасні вимоги відносно розробки віртуальних галерей творів образотворчого та декоративного мистецтва з одного боку, а з іншого – новітні можливості подачі, репрезентації, просування та монетизації творів сучасних художників й арт-дизайнерів. Всі присутні дякували доповідачці за незвичний ракурс подачі матеріалу та цікаву концепцію розгляду окресленої проблематики.