Контактна інформація

n.dmytrenko@kubg.edu.ua
02152, Київ, бул. І. Шамо, 18/2

Дмитренко Наталія Віталіївна

Доцент кафедри образотворчого мистецтва, доктор філософії

Науковий ступінь, вчене звання

Доктор філософії, спеціальність 023 – «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», галузь знань 02 – «Культура і мистецтво».

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

  • Світовий арт-ринок та монетизація мистецтва
  • Сучасне мистецтво та тривимірні арт-об`єкти
  • Діджитал-арт та ві-ар технології
  • Університетські студії. Вступ до фаху
  • Культурно-мистецькі традиції Далекого Сходу в Європейському просторі.

Біографія

ОСВІТА:

2016 – захистила диплом бакалавра з відзнакою при Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури на кафедрі теорії та історії мистецтва.

Дипломна робота: «Діадема з села Сахнівка Черкаської області. Реконструкція пам’ятки та дослідження джерел її іконографії».

2018 – захистила диплом магістра з відзнакою при Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури на кафедрі теорії та історії мистецтва.

Дипломна робота: «Діадема з села Сахнівка Черкаської області, як пам’ятка візантійського мистецтва ХІІ століття».

2017–2018 – проходила стипендіальне навчання на магістерській програмі у Frederick University в Нікосії (Кіпр) на кафедрі образотворчого мистецтва, програма: Образотворче мистецтво та сучасні мистецькі практики.

2022 – захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора філософії при Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури на кафедрі теорії та історії мистецтва.

Дисертаційна робота: «Іконографія, семантика та стиль сюжету "Таємна вечеря" у візантійському мистецтві», спеціальність 023 – Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація, галузь знань 02 – Культура і мистецтво, науковий керівник: Міляєва Людмила Семенівна, доктор мистецтвознавства, професор.

СТАЖУВАННЯ:

2013 – Pinchuk Art Centre (РAC). Київ, Україна.

2017–2018 – Муніципальний центр мистецтв Нікосії (NiMAC). Нікосія, Кіпр.

2021–2022 – Національний художній музей України (НХМУ). Київ, Україна.

ДОСВІД РОБОТИ:

2015–2016 – старший науковий співробітник в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків. Досліджувала декоративно-прикладне мистецтво та графічні твори з фондів музею, виконувала архівування та каталогізацію музейного зібрання.

2016–2020 – експертиза приватних і корпоративних колекцій, в галузі українського мистецтва початку ХХ століття з приватних збірок.

2020–2023 – експерт з акредитації освітніх програм в Національному агентстві із забезпечення якості вищої освіти.

2020–2024 – індивідуальна мистецька діяльність, реалізація виставкових проєктів в Україні й Європі (Німеччина, Швейцарія, Кіпр).

ЧЛЕН ОРГАНІЗАЦІЙ:

 

2016–2024 – International Council of Museums (ICOM), дійсний член.

 

СЕРТИФІКАТИ:

 

2021–2022 – Міжнародний інститут бізнесу. 1.6 Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність.

2021 – Чикаго, США. Конференція «Секторальне дослідження XXI: характерні риси та особливості».

2021 – Кембридж, Великобританія. Конференція «Освіта і наука сьогодні: міжсекторальна проблематика та розвиток наук».

2021 – Вільнюс, Литовська Республіка. Конференція «Міждисциплінарні дослідження: наукові горизонти та перспективи».

2017 – Students International IELTS Test Centre. Test Report Form (Advanced, C1).

Професійний і науковий інтерес

фахівець з візантиністики, приватного та корпоративного колекціонування.

Інше

ПУБЛІКАЦІЇ:

 

СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ТА МІЖНАРОДНИХ ВИДАННЯХ:

ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-1223-8935 

Academia.edu https://naoma.academia.edu/NataliiaDmytrenko 

  • Dmytrenko N. The Reconstruction of a Diadem from Sakhnivka Village of Cherkasy Region and the Question About Its Attribution. Українська академія мистецтва. 2016. Випуск С. 289–302.(https://naoma-science.kiev.ua/index.php/journal/issue/view/12).
  • Дмитренко Н.В. Джерела іконографії сюжету «Таємна вечеря» в пам’ятках ранньохристиянської доби. Українська академія мистецтва. 2019. Випуск 28. С. 98–108. (DOI: 33838/naoma.28.2019.98-108).
  • Дмитренко Н.В. Формування іконографії сюжету «Таємна вечеря» у візантійській храмовій декорації 10-14 століть. Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Випуск 33, Т. 1. C. 40–51. (DOI: 10.24919/2308- 4863.1/33.215701).
  • Dmytrenko N.Таємнавечеря в мистецтві Візантії та Західної Європи в мініатюрах IX–XIV століть: питання іконографії. KELM. Poland: 2021. No7 (35) vol. 1. 2020. P. 43– (DOI: 10.51647/kelm.2020.7.1.8).
  • Dmytrenko N. Differences in The Iconography of The Last Supper in The Illuminations of The Gospels and Psalters of the 10th–14thCenturies Created in The Byzantine Empire. ANASTASIS. Research in Medieval Culture and Art. Vol. VIII, No. 1 May 2021. Romania. P. 91–108. SCOPUS (DOI: 10.35218/ARMCA.2021.1.05).

ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЙ:

  • Дмитренко Н.В.Щодо іконографії та символіки в зображенні «Таємної вечері» з Київського Псалтиря та їх аналогів.Естетика та мистецький вимір реальності: історія, сучасний етап та перспективні напрями розвитку: матеріали I міжнародної спеціалізованої наукової конференції, м. Хмельницький, 5 березня, 2021 р. Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. С. 42–43. (DOI 10.36074/mcnd-05.03.2021.art.06).
  • Дмитренко Н.В. Відмінності в іконографії сюжету «Таємна вечеря» в мистецтві Візантії та Західної Європи IX–XIVстоліть. Interdisciplinary Research: Scientific horizons and perspectives: Collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), March 12, 2021. Vilnius, Republic of Lithuania: European Scientific Platform. С.120–122. (DOI36074/scientia-12.03.2021).
  • Дмитренко Н.В. Вплив ранньохристиянського мистецтва на іконографію сюжету «Таємна Вечеря» в західноєвропейських творах VIII– XIVстоліть. Education and science of today: Іntersectoral issues and development of sciences: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the I International Scientific and Practical Conference (Vol. 4), Cambridge, March 19, 2021. Cambridge-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2021. С. 126–127. (DOI36074/logos-19.03.2021.v4.37).
  • Дмитренко Н.В. Мистецтво візантійської мініатюри середини XIVстоліття на прикладі Четвероєвангелія Івана Олександра. Sectoral research XXI: characteristics and features: Сollection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), March 26, 2021. Chicago, USA: European Scientific Platform.С. 123. (DOI 10.36074/scientia-26.03.2021).
Powered by SobiPro